Reseña Percy Jackson i els deus de l'Olimp I - El lladre del llampec

Resultat d'imatges de ercy Jackson i els deus de l'Olimp I - El lladre del llampecResum:
Què passaria si un dia descobrissis que, en realitat, ets fill d'un déu grec que ha de complir una missió secreta? Doncs això és el que li passa a Percy Jackson, que a partir d'aquest moment es disposa a viure els esdeveniments més emocionants de la seva vida. Expulsat de sis col·legis, Percy pateix dislèxia i dificultats per concentrar-se, o almenys aquesta és la versió oficial. Objecte de burles per inventar-se històries fantàstiques, ni tan sols ell mateix acaba de creérselas fins al dia que els déus de l'Olimp li revelen la veritat: Percy és ni més ni menys que un semidéu, és a dir, el fill d'un déu i una mortal. I com a tal ha de descobrir qui ha robat el raig de Zeus i així evitar que esclati una guerra entre els déus. Per complir la missió comptarà amb l'ajuda dels seus amics Grover, un jove sàtir, i Annabeth, filla d'Atenea.
Opinió: Aquest llibre és un dels meus favorits d'aventura i fantasía.Es molt dinàmic i no se't fa pesat en cap moment.Me agradaria que tingués una mica d'amor que se sap que apareixerà próximamente.També vaig aprendre molt sobre la mitologia grega així que també és molt educatiu i interessant. Al final em va deixar amb molta intriga i em vaig veure obligada a llegir el segon ràpidament. Aquest em va deixar amb més intriga encara i també em vaig apressar a llegir el següent així que pròximament tindreu dues ressenyes.

Puntuació:
9 de 10 estrellas.

Ens llegim, Nym~



You Might Also Like

0 comentaris