Ressenya del Fill de Neptú, els herois de l'olimp II per Rick Riordan

Resultat d'imatges de el Fill de Neptú, els herois de l'olimp II🌟 Sinopsis 🌟
En Percy està confús. Quan sha despertat dun llarg son, tot just recordava el seu nom. Encara li dura l'emboirament després que la lloba Lupa li digués que és un semidéu i l'entrenés per lluitar amb el llapis espasa que té a la butxaca. En Percy arriba a un campament per a mestissos, però aquell lloc no li fa recuperar la memòria... L'únic que recorda del seu passat és un altre nom: Annabeth.

🌟 Opinió 🌟
-Sobre els personatges:
Ja he parlat anteriorment d'en Percy en les ressenyes anteriors, però mai no va malament refrescar coneixements. Es un noi molt despistat, un cervellet d'algues i una mica tossut, amb molt de caràcter i també un rebel, però té un gran cor. faria el que fos per salvar un dels seus amics, fins i tot la seva vida. En aquest llibre ha perdut la memòria, com en Jason, i s'han intercanviat de campaments. Ara li tocarà adapatar-se i sobreviure amb els seus nous companys. Només té un nom i una i imatge: de l'Annabeth. Només amb això, aconsegueix forces por continuar endavant i per tornar a a reunir-se amb ella.

Hazel ens la presenten com una noia enigmàtica, amb un gran secret sobre el seu passat. Es valenta, atrevida i sap valorar a qui té al seu costat. També es la germana d'en Nico, (no la Bianca, una altra) però ara mateix es una llarga historia. Pensa que no els mereix (els seus escassos amics) i que els defraudarà si coneixen la veritat. La seva antiga vida, va ser molt dura per a ella i la seva mare, tot  i així va afrontar el seu error i va salvar el mon d'una catàstrofe.Per el moment.
 

En Frank al principi no m'agradava molt. Es molt amable, simpàtic i tota la resta, però una mica empanat. I jo no suporto la gent així. Li vaig donar una altra oportunitat, perquè se'l veia un tros de pa i no em penedeixo. Té un altre secret, del que la seva vida depèn. Es comporta molt be amb la Hazel i en Percy, fills dels deus menys apreciats, i ajuda a tothom que ho necessita. Li falta una mica de valentia i creure en si mateix, que realment es mes fort del que es pensa.


Altres del campament de júpiter:
Reyna em sembla una mica brusca i desconfiada. suposo que no es dolenta, perquè vol salvar i cuidar del campament amb totes les seves forces. També guanya punts que estigui esperant el Jason i no vulgui que l'Octavian pugi a governar amb ella.

Octavian està una mica tocat de l'ala i no em porta confiança, a més no li agrada en Percy i jo això no ho tolero! No en vull parlar més que em poso malalta de veritat... Te un fons dolent que dubto que trigui a sortir molt més. 

-Trama

Li baixo una mica la nota perquè necesito que es reuneixin tots ja i que recuperin la memòria, encara i així el llibre transcorre ràpidament i amb molta força i energia. Sens dubte m'agrada com en Rick continua molt be l'anterior saga i et manté interessat per aquest mon mitològic i fantàstic.

En 500 pagines només pasen cuatres dies on succeeixen mil i una aventures i mil i una ocasions de morir.
Començant per la visita a la botiga de la deessa Arc Iris, la lluita amb les amazones governades per la Hylla  (germana de la Reyna) i li demanen ajuda per salvar el campament, continuant per l'alliberament de Tànatos i la lluita contra Polibotes i finalment la lluita al campament de Júpiter.

Em falta amor, però se que arribarà aviat, aixi que esperaré per tu!!El final em va deixar amb moltes ganes de seguir llegint i esbrinant, però llesta de mi, vaig agafar la Marca d'Atenea de la biblioteca jejeje

🌟 Puntuació 🌟
9,25 de 10

Ens llegim, Nym~

You Might Also Like

0 comentaris