Primeras impressions de Els herois de l'Olimp V - La Sang de l'Olimp - Rick Riordan

la sang de l olimp-rick riordan-9788424652197

*Impressió
Per començar, aquesta es la segona vegada que intento llegir aquest llibre... la primera en va ser aquest passat hivern em sembla i crec que no era el moment encertat. Ja sabeu el que diuen, hi ha un llibre per cada moment, doncs jo ara o crec també.

No en tenia moltes ganes pero suposo que tard o d'hora había d'arribar-hi. He anat a buscar el llibre a la meva biblioteca local i aquesta vegada, estic decidida a acabar amb ell. Pot ser el que m'ha fet tornar ha sigut l'afecció que tinc per els personatges i per aquest fantástic món d'en Rick que tant em te enfrascada.

Porto unes 250 pàgines, aproximadament la meitat, i encara que la trama avança ràpidament ho fa a passos curts. No sé si m'explico jajaja. Però com ja sabreu si llegiu els llibres d'en Rick, són fàcils de llegir i t'inciten a saber-ne més.

Potser perquè vaig començar aquesta saga fa uns 2/3 anys , em costa recordar una mica les anècdotes que tornen a mencionar dels llibres anteriors pero eventualment em tornen a la memòria. Aquest petit detall fa que em sigui part del univers d'en Percy que prop acabarà per mi...

Em sap molt de greu haver de finalitzar amb aquesta magnífica saga que m'ha aportat tant. La próxima vegada que em veieu serà plorant en la ressenya!

Ens llegim, Nym<3

You Might Also Like

0 comentaris