Ressenya de Percy Jackson i els déus de l'Olimp IV - La batalla del laberint per Rick Riordan

Primer, vull disculpar-me amb vosaltres, no he pogut treballar des de res en el blog aquests 4 mesos d'escola... El segon trimestre m'ha portat ofegada, però s'ha vist recompensat amb les meves notes. Que tot sigui això, sacrificar una miqueta de lectura per la satisfacció de després... Però ja torno novament, pensàveu que us havíeu desfet de mi?

Resultat d'imatges de percy jackson la batalla del laberint*Sinopsis:
A punt de començar primer de secundària, Percy Jackson no espera emocions fortes, sinó més aviat un avorriment soporífer. Però quan en la nova escola es presenta una vella amiga, seguida d'un parell d'animadores diabòliques, els esdeveniments es precipiten i tot comença a anar de mal en pitjor. Cronos, el malvat senyor dels titans, amenaça amb destruir el Campament Mestís, on es refugien els joves semidéus. Per evitar-ho, Percy i els seus amics han d'emprendre una arriscada recerca a través del laberint, un món subterrani ple de trampes temibles i criatures perverses, concebut per acabar amb els qui s'atreveixin a profanar.

*Opinió:
La batalla del laberint em va tenir dels nervis i concentrada fins al final de les seves pàgines. No podia despistar-me perquè si baixava una mica la guàrdia, pum! Sorpresa, ja ha donat un gir argumental per setzena vegada. Com sempre, els llibres de l'oncle Rick no m'avorreixen en cap aspecte, em tenen tan enganxada i entretinguda que no puc dir que em sembli monòton.
Per. Fi. Una. Mica. De. Percabeth. 100%. Real. OMG. No us vull fer spoiler, però quan ho vaig llegir vaig haver de llegir-lo dues vegades per estar segura que si, estava passant !! Aishh ... Quan apareixeràs per aquí, Percy ...
Per descomptat que em vaig posar amb l'última part en res, però em reservo l'opinió per a la següent ressenya. Vaig sentir una mica de llàstima al acabar-lo, perquè només em quedava un llibre, però estic decidida a seguir amb aquesta sèrie de sagues. Semidéu fins al final 

*Puntuació:
9 de 10
Ens llegim, Nym



You Might Also Like

0 comentaris